Usein kysyttyä

K: Tein juuri tilauksen, voinko lisätä vielä muutaman tuotteen?

V: Kyllä voit! Tee lisätilaus normaaliin tapaan verkkosivujen kautta. Valitse toimitustavaksi “LISÄTILAUS JO TEHTYYN TILAUKSEEN”. Lähetämme molemmat tilauksesi yhtenä toimituksena ja näin sinulta ei peritä toisia toimituskuluja.

K: Tilaukseni keskeytyi valitessani maksutapaa, mitä teen?

V: Ei huolta, tilauksesi on saapunut järjestelmäämme! Voit maksaa tilisiirtona tilausvahvistuksesi maksuohjeiden mukaan. Mikäli edelleen haluat maksaa laskulla ja olet  rekisteröitynyt asiakkamme, voit tehdä maksutapamuutoksen omilla sivuillasi. Toimi näin: Tallenna tilaus ostoslistaan -siirrä ostoslista ostoskoriin -jatka kassalle ja valitse maksutapa. Rekisteröitymättömät asiakkaat, ota yhteys asiakaspalvelu@annival.fi

K: Tilaamani Riviera Maison tuotteet eivät näytä aivan priimalta, miten toimisimme?

V: Riviera Maison on “Perfectly Imperfect”!  Riviera Maison tuotteet ovat käsinvalmistettuja ja niiden mainostetaan olevan “Täydellisen epätäydellisiä”. Jokainen tuote on täysin yksilöllinen. Lasi- ja posliiniesineissä saattaa esiintyä ilmakuplia, kirjoituksissa epätasaisuutta, alumiineissa rosoisuutta… Tuotteissa ja väreissä saattaa esiintyä keskinäisiä poikkeavuuksia.  Tilaamasi tuotteet eivät ole siis II-laatuisia vaan Riviera Maisoniolle tyypillisesti “Ihanan huolettomia”.  Muistutamme myös, että tekstilliset ja kuvioidut lasit ja posliinit suosittelemme aina pesemään käsin, tekstien ja kuvioiden säilyvyyden vuoksi.

K: Tilaukseni saapui, mutta yhtä tilaamaani tuotetta ei saapunut, miksi ja miten toimimme?

V: Pahoittelemme! Olet todennäköisesti tilannut viimeisen kappaleen ja jostain syystä tuotetta ei varastosta enää löydykään. Mikäli tilasit laskulle, olemme jo poistaneet tuotteen laskultasi. Mikäli maksoit tilisiirtona, tarvitsemme tilinumerosi palautusta varten. Voit ilmanmuuta ottaa myös yhteyttä mikäli asia on epäselvä, info@annival.fi

K: Olen palauttamassa tuotteita tilauksestani, miten toimisin?

V: Mikäli olet palauttamassa tuotteita, tilaa palautuslomake omaan sähköpostiisi täältä.  Tilaamisen jälkeen saat sähköpostiisi esitäytetyn palautuslomakkeen. Kun olet täyttänyt esitäytetyn palautuslomakkeen, saat sähköpostitse ohjeet asiakaspalautuksen tekemiseen. Voit myös aina olla yhteydessä meihin info@annival.fi tai 0458041481

K: Tulisimme isolla porukalla myymälään viettämään “sisustus- ja naistenmuodin iltaa”, onnistuuko?

V: Ilmanmuuta, tervetuloa viettämään rentoa iltaa! Sovitaan aikaa, teemaa ja mahdollisia tarjouksia sähköpostitse info@annival.fi

 

K: Voinko päästä Annivaliin työharjoitteluun?

V: Useimmiten kyllä!  Työharjottelijat toimivat yrityksessämme sekä myymälän että verkkokaupan/varaston työpisteissä. He osallistuvat vastaavan ohjaajansa kanssa hyvin moninaisiin tehtäväalueisiin. Tiedustelun voit jättää info@annival.fi

 

K: Olen bloggari, voisimmeko tehdä yhteistyötä?

V: Kiitos, mielellään! Tarjoamme useimmille bloggareille 10-20% alennuksen blogipostausta vastaan. Mikäli sinulla on “huippu kävijämääräinen” blogi, voimme miettiä muitakin vaihtoehtoja. Ota yhteys info@annival.fi

 

X