Vaihdot ja palautukset

Vaihto- ja palautusoikeus

Palautusaika lasketaan tilauksen noutamisesta matkahuollon tai postin asiamiespisteestä. Palautusilmoitus on tehtävä 14vrk:n sisällä tilauksen noutamisesta. Tuotepalautus on tehtävä 14 vrk:n sisällä palautusilmoituksen tekemisestä. Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen on myös kaupanpäällinen palautettava.

Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan. Mikäli palautettavia tuotteita on useampia, tulee ne ensisijaisesti palauttaa yhtenä pakettina / kollina.

Mielellämme annamme tarkempia tietoja ja lisäkuvia sähköpostitse tai WHATSAPP puhelimen kautta, välttääksemme palautukset.

Huomioithan, että matkahuolto ja posti säilyttää tilauksesi toimipisteessä rajallisen ajan.
Matkahuollon ja postin kautta noutamatta jätetyistä tilauksista peritään käsittelykuluja 19,90€.

Elintarvikkeilla, pesuaineilla, määrämittaan leikatuilla nauhoilla, kankailla ja vahakankailla sekä kristallivalaisimilla ja tilaustuotteilla (tapetit, huonekalut ym.) ei ole palautusoikeutta!

Asiakaspalautukset

Palauttaessasi ​ vaatteita ja piensisustuksen tuotteita, asiakaspalautuksista veloitetaan palautusmaksu 5,90€. Palautusmaksu tulee maksaa tilillemme ennen palautuksen lähettämistä.
Palauttaessasi huonekaluja, asiakaspalautuksen kustannus on aina saman suuruinen kuin tilauksesi normaali toimituskulu joka tuotteessa on ilman alennuksia
.
Jos toimituskulu on sisällytetty huonekalu tarjoukseen, pidätetään palautuksena se summa joka on toimitusehdoissa määrätty tuotteen toimitus kuluksi.
Asiakaspalautukset tulee tehdä aina saman toimitusyhtiön kautta, matkahuolto tai posti,  riippuen siitä kumman toimitusyhtiön kautta tilaus on sinulle toimitettu.
Huonekalujen ja isojen mattojen asiakaspalautuksissa, otathan yhteyttä ennen palautusta info@annival.fi , annamme lisäohjeita miten huonekalut ja isot matot pitää palauttaa.

Palauttaessasi tuotteita täytä palautuslomake alla olevan linkin kautta. Täytä lomakkeen tiedot mahdollisimman tarkasti asiakaspalautusten käsittelyä varten. Palautuslomakkeen täytettyäsi saat sähköpostiisi asiakaspalautusohjeet. Ohjeet koskevat vain suomen sisäisä asiakaspalautuksia.

Elintarvikkeilla, pesuaineilla, huonetuoksuilla, korvakoruilla, määrämittaan leikatuilla nauhoilla, kankailla ja vahakankailla sekä kristallivalaisimilla ja tilaustuotteilla (tapetit, huonekalut ym.) ei ole palautusoikeutta!

Palautuslomakkeeseen pääset tästä linkistä

 

Asiakaspalautusmaksu tulee maksaa tilillemme
ANNIVAL INTERIOR Oy Danske Bank FI62 8216 3710 0027 72 (IBAN)

Tuotevaihdot

Tuotevaihdoissa ota aina ensin yhteys info@annival.fi 
Tuotevaihdot teemme vaatteisiin ja jalkineisiin joissa halutaan vaihtaa kokoa.
Palautus maksullinen 5,90€ ja uuden tilauksen tekeminen maksutta.  Valitse silloin uudessa tuotevaihto tilauksessa toimitustapa: “Lisätilaus jo tehtyyn tilaukseen 0€

Noutamatta jätetty tilaus

Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Mikäli asiakas jättää noutamatta tilaamansa tuotteet noutopisteestä,  tai kieltäytyy vastaanottamasta tilaamaansa tilausta, peritään häneltä lähetyksen palauduttua 19,90€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla 19,90€.

Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden toimitusmaksun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallinen tuote

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse info@annival.fi Mikäli tuote on vaurioitunut matkahuollon- tai postin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen. Jos tuote on rikkoutunut toimituksessa, ota kuva rikkoutuneesta tuotteesta ja kuva myös toimitus laatikosta jossa rikkoutunut tuote on toimitettu.

Eu-direktiivin vaatimuksesta

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskorisi on tyhjä
      Laske toimituskulut
      Käytä alennuskoodi